Ćwiczenia na klatkę piersiową hantlami

Nie ma jednego zestawu ćwiczeń dla wszystkich. Należy o tym pamiętać i nie sugerować się poradami znajomych czy osób z Internetu. Co prawda istnieją ogólne zasady co do długości i regularności ćwiczeń, ale nie ma sensu dopasowywać ich bezkrytycznie do siebie. Każdy bowiem posiada inny organizm, budowę i ma inną wizję swojego wyćwiczonego ciała. Jedna osoba będzie chciała schudnąć, druga polepszyć wydolność i kondycję, jeszcze ktoś inny nabrać masy mięśniowej. Dlatego zestawy od siebie będą się różniły.

Siłownia to miejsce, gdzie spełniamy marzenia o pięknym ciele, sile, szczupłej sylwetce

Aby jednak zrealizować marzenia o pięknej, a przede wszystkim zdrowej sylwetce należy dobrać taki zestaw ćwiczeń, który będzie odpowiedni dla danego organizmu.

Siłownia jest praktycznie dla wszystkich

Jeśli tylko nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do stosowania określonych obciążeń lub dużego wysiłku, można zacząć. W zależności od potrzeb i chęci uzyskania określonego efektu, dostosowujemy trening na siłowni do własnych potrzeb.

Zawsze pomocne są hantle

Nie ćwiczymy jednak nimi jak przy trenowaniu bicepsa, ale trzymając ręce za głową, powoli podnosimy nad głowę, prostując ramiona. Można to robić dwoma rękoma jednocześnie, ale można również każdą rękę ćwiczyć osobno.

Ćwiczenie jest wykonywane odpowiednio, jeśli czujemy ból w tylnej części ramienia, nie natomiast w nadgarstkach i przedramionach lub plecach. Należy je wykonywać powoli, czując opór mięśni. Ćwiczenie wykonujemy w kilku seriach po kilkanaście razy, z obciążeniem dostosowanym do własnych możliwości.

Należy pamiętać, że każdej z nas przyświecają inne cele podczas treningu i każda wygląda inaczej

Dla jednej celem będzie wyrzeźbienie nóg, dla innej, pozbycie się oponki i boczków, dla kolejnej piękne ramiona. Poza ogólnym treningiem jaki wykonujemy na siłowni, można się skupić bardziej właśnie na nielubianej części ciała i wyrzeźbienie jej.