Artykuł

Nowy wymiar komunikacji biznesowej

Polskie firmy coraz liczniej wchodzą w nowoczesność – innowacyjne rozwiązania, rozwój, ekspansja zagraniczna. Również telekomunikacja musiała się dostosować do potrzeb swoich nowoczesnych klientów, by nie pozostać w tyle. W ten sposób powstała telefonia internetowa – nowy rodzaj telefonii stacjonarnej, który zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.

VoIP i FCN

Telefonia VoIP to odmiana telefonii stacjonarnej, w której zamiast tradycyjnego sygnału używa się tego pochodzącego z sieci IP. W ten sposób firma może jednocześnie zaspokajać swoje potrzeby telekomunikacyjne i wykorzystywać pełnią możliwości infrastruktury internetowej. Jednym z czołowych operatorów VoIP na polskim rynku jest działająca od 9 lat marka FCN. Ich oferta dostosowana została specjalnie dla wymagających użytkowników firmowych nastawionych przede wszystkim na rozwój.

Niższe ceny, wyższa jakość, pakiety usług

Wbrew temu, co zwykło się sądzić, telefonia internetowa nie ustępuje zwykłej pod względem jakości rozmów i przesyłanego dźwięku. Wręcz przeciwnie: dzięki coraz większej przepustowości internetu możliwe jest uzyskanie usług na poziomie HD. W parze z wysoką jakością idzie niska cena. Połączenia międzynarodowe w ofercie FCN zaczynają się już od 5 groszy i choć zmieniają się w zależności od kraju, to utrzymują się na podobnie niskim poziomie. Od tej samej stawki można również dzwonić na terenie Polski. Dodatkową zaletą są oczywiście darmowe połączenia w obrębie FCN. Oprócz atrakcyjnych cenowo taryf, FCN oferuje również dodatkowe pakiety usług, które można dokupić do stałego abonamentu, tworząc usługę zaspokajającą wszystkie potrzeby firmy.

Trzy abonamenty

Użytkownicy firmowi skorzystać mogą z trzech taryf abonamentowych. Dwie z nich to FCN 300 i FCN 700, różniące się przede wszystkim liczbą dostępnych minut. Trzecia zaś to Wirtualna Centrala, która w obrębie abonamentu daje użytkownikom dostęp do w pełni funkcjonalnej centrali telefonicznej. W ramach tego planu możliwe jest wykupienie oferty na 3, 5 lub 10 stanowisk, w zależności od liczby pracowników. Każde z nich otrzyma osobne konto, numer wewnętrzny i krajowy, a dodatkowo pocztę głosową i możliwość przekierowywania rozmów.